ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:مهرداد اولادی,ضد کیسه, توسط saied |

اولادی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. در 3 بازی گذشته عملکردمان خوب بوده است و حقمان این بوده امتیازات بیشتری بگیریم. با این حال با ادامه این روند می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

 

وی درباره علل افت خودش عنوان کرد: من به دلیل مشکلاتی که داشتم کمی دیرتر به سایرین اضافه شدم. قطعا روز به روز بهتر می شوم و می توانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

 

ملوان روز سه شنبه در برابر پرسپولیس قرار می گیرد، تیمی که اولادی از آن به فوتبال ایران معرفی شد. وی در این خصوص تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و من نیز هواداران این تیم را دوست دارم. واقعیت این است که من به پرسپولیس مدیونم. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما در بازی روز سه شنبه به خاطر تعهدی که نسبت به ملوان دارم هرکاری می کنم تا تیمم موفق باشد. به دلم افتاده در این بازی گل می زنم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

 

اولادی در پایان افزود: تیم خوبی داریم. انشاءالله امسال با تدابیر کادرفنی و همت بازیکنان در لیگ رتبه ای تک رقمی به دست می آوریم.



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:17---28 مرداد 1393
سلام داداش
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟
وبلاگت عالیه جدی میگم



راستی اگه با تبادل لینگ موافقی خبرم کن، یا اینکه تو لینگ اتوماتیک لینگتو بزار
مرسی ک به حرفام گوش دادی
بای تا های
پاسخ:شرمنده موضوع وبت به وبم نمیخوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: